.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست منتخبان مجلس هشتم

نشست منتخبان مجلس هشتم با حضور حدادعادل رييس مجلس هفتم و تعداد زيادي از چهره‌هاي شاخص اصولگرا و اصلاح طلب امروز صبح راس ساعت 9 در مجلس مشروطه آغاز به كار كرد.

به گزارش ايسنا، در ابتداي اين مراسم محسن كوهكن عضو هيات رييسه مجلس گفت: در دوره‌هاي قبل چنين مراسمي برگزار نمي‌شد و يا دوستان در مكان‌هاي ديگر به صورت گروهي و فراكسيوني قبل از تشكيل مجلس جلساتي را داشتند، اما در اين دوره ما پيشنهاد داديم كه در خود مجلس برگزار شود.

وي گفت: ما مي‌توانستيم اين جلسه را در محل اصلي پارلمان برگزار كنيم اما گذاشتن اين مراسم در ساختمان مشروطه به دليل شروع كارمان با يادبود سمبل مقاومت، ايثار و گذشت كه در نظام قانون‌گذاري كشور از آن ياد مي‌كنيم، مرحوم مدرس بوده است.

به گزارش ايسنا، پس از صحبت‌هاي كوهكن به عنوان مجري برنامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمين فاكر، حدادعادل، توكلي و الموتيان سخنراني كردند كه مشروح آن متعاقبا ارسال مي‌شود.

هم‌چنين پس از اين معرفي، الموتيان مديركل اداره‌ي قوانين مجلس توضيحاتي درباره‌ي كميسيون‌هاي تخصصي و هم‌چنين شرح وظايف نمايندگان ارايه كرد كه پس از پايان صحبت‌هاي وي جلسه به پايان رسيد و حدادعادل از نمايندگان خواست تا پس از پذيرايي مختصر به سمت ساختمان اصلي مجلس بروند.

حدادعادل ادامه داد: نمايندگان هم‌چنين مي‌توانند از ضيافت ناهار ميليوني كه برخي رسانه‌ها عنوان كرده بودند، نيز استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، دكتر غلامعلي حدادعادل در پاسخ به اين سوال كه چرا آقاي لاريجاني در جلسه‌ي امروز حضور نداشتند، گفت: من ديشب با ايشان تماس داشتم و ايشان عنوان كردند كه از طرف برخي گروه‌ها براي ديدار به قم دعوت شده‌اند و در آنجا سخنراني خواهند داشت، به همين دليل نمي‌توانند در جلسه‌ي امروز حضور داشته باشند.

وي افزود: به همين منظور قرار شد نتايج و اخبار امروز اين نشست به آقاي لاريجاني نيز اطلاع داده شود.

رييس مجلس شوراي اسلامي، هم‌چنين به خبرنگاران گفت: به اطلاع روزنامه‌هايي كه اعلام كرده بودند اين مراسم هزينه‌هاي بالايي داشته است مي‌رسانم كه ديشب تنها هشت نفر از نمايندگان مجلس هشتم به همراه چهار نفر همراه در هتل حضور داشتند.

در مراسم امروز بيست نفر از نمايندگان مجلس هفتم و بيش از 100 نفر از منتخبين مجلس هشتم حضور داشتند. اين در حالي است كه حدود 209 نفر از نمايندگان مجلس هشتم انتخاب‌شان نهايي شده است.

بنا بر اين گزارش، از چهره‌هاي مطرح سياسي كشور در اين نشست مي‌توان به حسينيان، دكتر پزشكيان، سيدرضا اكرمي، نكونام، نريمان، مرندي، آقاتهراني، شهاب‌الدين صدر، كواكبيان، بادامچيان، خباز و هم چنين نمايندگان دوره هفتم كه منتخب مردم در دوره هشتم نيز هستند، اشاره كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.